Пожива для розуму: аргументи на користь державної сертифікації їжі та перевірені способи продуктивного використання соцмереж для успіху бізнесу

Такими були головні теми зустрічі українських партнерів Мережі Карпатської кулінарної спадщини 11 липня 2018 року в Івано-Франківську.

Головними принципом державної сертифікації на сьогодні є безпека. Ще з 2014 року в Україні почалось запровадження системи заходів з безпечності виробництва продуктів, заснованих на принципах Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP), що вже є вимогою законодавства у Європейському Союзі, США, Канаді, Японії, Австралії та інших країнах. З 20 вересня 2018 року система має працювати на всіх харчових підприємствах України, окрім тих, що з малими потужностями.  То чи обирати HACCP для ресторанів чи традиційних виробництв чи обрати інші – менш затратні способи «убезпечення» власної продукції для виробника? На певні рішення чи кроки в цьому напрямку навела чітка та детальна презентація актуальних питань держстандартів у цій сфері від Тетяни Стасів – начальника випробувального центру ДП «Івано-Франківськстандартметрологія». Професійність працівників цього підприємства на загал дозволяє Мережі планувати подальші спільні розширені консультації для своїх членів різних спеціалізацій, в т.ч. для готельєрів, власників зелених садиб, власників закладів громадського харчуванння та малих виробництв продуктів.

Маркетинговий блок зустрічі був не менш прикладним. Що важливо пам’ятати «юзаючи» соц-мережі: людям цікаво читати те, що корисно для них. Як не витрачати власний час та бюджет на інтернет-рекламу намарне: стріляти в яблучко, створюючи цікаві пости (і не більше одного посту в день!). Які можливості для чат-ботів, скажімо, в пошуку клієнтів ресторанів: з тисячі підписаних клієнтів відписується лише один, роздратований спливаючими вікнами. Ці та десятки інших цінних відповідей від молодого бізнесмена, власника маркетингової агенції SocialEagles отримали учасники міні-тренінгу під час зустрічі. У наших планах організація спецалізованих майстерень з розробки стратегій інтернет-маркетингу для партнерів.

Найбільш приємним моментом стало відзначення нових партнерів з Івано-Франківської області України брендовими знаками. Цього разу власниками «паруючого казанка» стали садиба «Дарваїв кут» зі Старого Мізуня Долинського району (власниця Клебан Оксана), овеча ферма «Дубовий кут» з Нового Мізуня на Долинщині (власниця Оксана Лучків), а також Станіславська Сироварня з Івано-Франківська (власниця Наталія Пальчак). Вітаємо колег та бажаємо нових спільних звершень у великій міжнародній сім’ї охоронців Карпатських автентичних продуктів та кухарських традицій.

Натхненні ідеї, унікальні рішення, сталі результати

ПІДТРИМАЙТЕ НАС

Наші
контакти