Донор | Фонд «Євразія» |
Роль у проекті | Основний виконавець |
Період виконання | Січень 2006 – вересень 2007 |
Територія діяльності | Місто Івано-Франківськ, Україна |
Основна мета проекту полягала у застосуванні нових інструментів промоції туристичних ресурсів міста Івано-Франківська. Основними результатами проекту стали: розробка ГІС міста з цифровими картами українською та англійською мовами, яка включала інформацію про більш ніж 600 туристичних об’єктів міста. Діяльність за проектом скеровувалася Туристичною Асоціацією Івано-Франківщини, У 2007 році систему було оновлено іншими іноземними мовами. Також було створено два нових туристичних продукти для міста – пішохідні та автобусні екскурсії різними мовами. Їх було запропоновано відвідувачам міста через туристичні агентства.